KKU.YD.06 KALİTE POLİTİKAMIZ, MİSYON, VİZYON ve DEĞERLERİMİZ V1.pdf
1 KALİTE POLİTİKAMIZ
Çağdaş bilgi ve teknolojiyi kullanarak hasta ve çalışanların memnuniyetini hedef alan etik kurallara ve
mevzuata bağlı sürekli iyileştirilen bir sağlık hizmeti sunmaktır.
2 MİSYONUMUZ
İnsan ve hasta haklarına saygılı, mevzuatlara uygun, gelişime açık, halkımızın beklentilerini ve isteklerini
gelişen teknolojiler ve uluslararası standartlar çerçevesinde karşılayan, hastalarımızın memnuniyeti ve
güveni ile tercih edilen sağlık kuruluşu olmak, bunun için var olan tüm teknolojik yenilikleri takip ederek
kaliteli hizmet sunularak hastalarımıza kesintisiz ve ayrım yapmadan çağdaş metotları kullanarak teşhis,
tedavi ve bakım hizmetlerini üst düzeyde karşılamak temel amacımızdır.
3 VİZYONUMUZ
Sağlık hizmeti sunumunda kalite standartlarını yakalayarak hasta memnuniyetini yükseltmeyi ve bölge
çapında örnek hastane olmaktır.
4 DEĞERLERİMİZ
4.1 İletişim
Bizden hizmet alanların deneyimlerine önem vermek, öneri sistemlerimize etkin olarak katılmalarını
sağlamak, Çalışanlarımızla birlikte oluşturduğumuz güven ortamında görüş ve önerileri değerlendirmek,
4.2 Güven
Bilgi ve deneyimlerimizden yararlanarak, sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık
kurumu olmak,
4.3 Bilgi
Tıp hizmetlerinde bilginin önemli olduğu bilinci içinde, En iyi şekilde nasıl hizmet vereceğimizi bilgi ışığında
öğrenmek, Edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek,
4.4 Sorumluluk
Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak, Tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak,
4.5 Duyarlılık
Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bireyler olmaktır.
4.6 Vefa
Hastanemizde geçmişte hizmet veren büyüklerimize, Geçmişten bu güne dek bize her zaman güvenen
hastalarımıza olan vefa borcumuzun farkında olmak,
4.7 Dayanışma
Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak,
4.8 Paylaşım
Ben değil, biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak,
4.9 Bütüncül Yaklaşım
Her insan değerlidir inancı içinde, Her koşulda hizmet vermek, her insana eşit koşulda sağlık hizmeti
sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak,
4.10 Şeffaflık, Dürüstlük
Kurumuz kayıtlarında yer alan bilginin, ilgili kişiler tarafından izlenebilirliğini sağlamak, Doğruluğunu
bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak,
4.11 Toplam Kalite Yönetimi
Kaliteyi bütüncül yaklaşımla yönetmek ve hep birlikte, her an kaliteli hizmet sunmak,
4.12 Farkımız
Köklü geçmişimiz, Pozitif değişim anlayışımız, Kararlığımız, İlkelere bağlığımız, Yeniliklere açık olmamız,
Öğrenmeye açık, yüksek sorumluluk bilincine sahip, dinamik kadromuzla başarılı sonuçlara ulaşma
yeteneğimizdir.