Misyon, Vizyon, Değerlerimiz

KKU.YD.06 KALİTE POLİTİKAMIZ, MİSYON, VİZYON ve DEĞERLERİMİZ V1.pdf
1 KALİTE POLİTİKAMIZ Çağdaş bilgi ve teknolojiyi kullanarak hasta ve çalışanların memnuniyetini hedef alan etik kurallara ve mevzuata bağlı sürekli iyileştirilen bir sağlık hizmeti sunmaktır.
2 MİSYONUMUZ İnsan ve hasta haklarına saygılı, mevzuatlara uygun, gelişime açık, halkımızın beklentilerini ve isteklerini gelişen teknolojiler ve uluslararası standartlar çerçevesinde karşılayan, hastalarımızın memnuniyeti ve güveni ile tercih edilen sağlık kuruluşu olmak, bunun için var olan tüm teknolojik yenilikleri takip ederek kaliteli hizmet sunularak hastalarımıza kesintisiz ve ayrım yapmadan çağdaş metotları kullanarak teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerini üst düzeyde karşılamak temel amacımızdır.
3 VİZYONUMUZ Sağlık hizmeti sunumunda kalite standartlarını yakalayarak hasta memnuniyetini yükseltmeyi ve bölge çapında örnek hastane olmaktır.
4 DEĞERLERİMİZ
4.1 İletişim Bizden hizmet alanların deneyimlerine önem vermek, öneri sistemlerimize etkin olarak katılmalarını sağlamak, Çalışanlarımızla birlikte oluşturduğumuz güven ortamında görüş ve önerileri değerlendirmek,
4.2 Güven Bilgi ve deneyimlerimizden yararlanarak, sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olmak,
4.3 Bilgi Tıp hizmetlerinde bilginin önemli olduğu bilinci içinde, En iyi şekilde nasıl hizmet vereceğimizi bilgi ışığında öğrenmek, Edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek,
4.4 Sorumluluk Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak, Tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak,
4.5 Duyarlılık Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bireyler olmaktır.
4.6 Vefa Hastanemizde geçmişte hizmet veren büyüklerimize, Geçmişten bu güne dek bize her zaman güvenen hastalarımıza olan vefa borcumuzun farkında olmak,
4.7 Dayanışma Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak,
4.8 Paylaşım Ben değil, biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak,
4.9 Bütüncül Yaklaşım Her insan değerlidir inancı içinde, Her koşulda hizmet vermek, her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak,
4.10 Şeffaflık, Dürüstlük Kurumuz kayıtlarında yer alan bilginin, ilgili kişiler tarafından izlenebilirliğini sağlamak, Doğruluğunu bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak,
4.11 Toplam Kalite Yönetimi Kaliteyi bütüncül yaklaşımla yönetmek ve hep birlikte, her an kaliteli hizmet sunmak,
4.12 Farkımız Köklü geçmişimiz, Pozitif değişim anlayışımız, Kararlığımız, İlkelere bağlığımız, Yeniliklere açık olmamız, Öğrenmeye açık, yüksek sorumluluk bilincine sahip, dinamik kadromuzla başarılı sonuçlara ulaşma yeteneğimizdir.